piątek, 28 marca 2014

Powrót?

Więc kochani, sprawa ma się tak, że porzuciłam tego bloga, bo byłam pewna, że nikt nie czyta. A dzisiaj tak z ciekawości zajrzałam na niego. Jejku, nawet nie wiecie jak tymi 2 komentarzami poprawiliscie mi humor ^^ Dziękuję bardzo ♥
I w sumie pomysł na tego bloga mam. Przynajmniej na kilka kolejnych rozdziałów, a potem pewnie wyjdzie w praniu. Tak, jestem optymistką xD
Zacznę od tego, że mam nadzieje, że nadal tu wbijacie i macie nutke nadziei, że coś dodam ;D Szczęśliwi ci, którzy tak właśnie myśleli. Jak tylko będę miała chwilke wolną coś dla was napisze. I to z wielką chęcią ♥ Ale niestety dla was mam warunek ;c musze mieć pewność, że ktoś tu jeszcze zagląda i czeka na rozdział. Wiec jak się domyslacie → komentarz prosze ;)
I do osób, które tak miło skomentowały. Bosz dziękuje wam jeszcze raz. Pierwszy komentarz a był taki długi. Czytajac go miałam banana na twarzy. Naprawdę!
Mam nadzieje, że domysleliscie się, że charaktery bohaterów utworzone są na potrzeby fanfica ;D
Dobrze, wiec KOMENTUJEMY ! ♥

8 komentarzy:

  1. To opowiadanie jest świetne z niecierpliwością czekam na 4 rozdział. :) ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejku, nie mogę się doczekać następnego.. proszę nie opuszczaj tego ff i pisz dalej, bo masz talent.
    A tak przy okazji, jeśli miałabyś ochotę, to wpadnij do mnie.. http://believe-in-your-love.blogspot.com/
    Zapraszam.. i mam prośbę, poinformowałabyś mnie o następnym rozdziale? Z góry dziękuję. :**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jejku, dziękuje. Zaczęłam pisać 4 rozdział, więc wkrótce powinien pojawić się na blogu. Postaram się Ciebie poinformować ;D

      Usuń
    2. Już nie mogę się doczekać.. :** <3

      Usuń
  3. Dodaj następny, bo ja tu umieram z ciekawości, co będzie dalej. BŁAGAM nie zostawiaj tego ff. Bardzo mnie wciągnął i nie chce go opuszczać!!
    CZEKAM!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niebawem powinien pojawić się kolejny rozdział. Już zaczęłam pisać, więc spodziewaj się. :)

      Usuń
  4. Daj szybko♥♥♥ Proszę !!! :*** Piszesz tak cudnie i chciałabym wiedzieć co sadzisz o moim opowiadniu. Jest również o Harrym ♥♥♥♥ Zapraszam do siebie http://frust-love-harry-styles.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A tu jest jeszcze jedno moje opowiadanie o Stylesie ;))) http://dark-secret-harry-styles.blogspot.com/?m=1 Jak będziesz miała tylko ochotę to zajrzyj ♥♥♥ Pozdrawiam :***

      Usuń